TytuŁ: Majówka w Tatrach
Autor: Antek
Data publikacji: czwartek, 07 maj 2009

Przyjechaliśmy w Tatry 01.05.2009 o 03.00 rano.

Podejscie do Schroniska zajeło 2 godziny o 5:00 jesteśmy na miejscu...takim nocnym spacerom zawsze towarzyszy dreszczyk emocji, zważywszy że ponoć Niedźwiedzie się już obudziły :) Główny plan wyprawy to zrobienie pętli na grani dookoła doliny Chochołowskiej, niestety w dniu kiedy mieliśmy "próbować od rana leje deszcz... Czekamy do 10:00 w końcu decydujemy sie iść w deszczu. Kierujemy sie na Wołowiec przez Wyżnię Chochołowską, a to co widzicie na filmie to już podejscie z przęłeczy pod wołowcem na sam szczyt. Po północno-wschodniej stronie stoków zimowo (zmrożony lód pod śniegiem) po południowej natomiast wiosennie. Na samej górze decydujemy się iść dalej w stronę Jarząbczego Wierchu, ale warunki na grani w okolicach Łopaty zmuszają nas do wycofania się....  I tak wracamy do schroniska.

Mam nadzieję zmontować coś więcej z paru filmów które udało mi się popełnić podczas całego wyjazdu.

W sumie przeszliśmy przez 2 przełęcze, 2 wierchy, 2 doliny, 2 schroniska ... Duży szacunek dla Krisa i Karoli którzy byli z nami pierwszy raz w górach :)

Kliknij na "HD" żeby zobaczyc film w lepszej rozdzielczości.